Thursday, August 23, 2018

23rd Aug. Two Sheets of Snacks 2枚だぞ

Two Sheets of Snacks
23日 2枚だぞ



 
Kaito was lying on the floor with the penguin.
  Kaitoマンはペンちゃんと床に寝そべっていました。


 
I ate this snack, I got at the amusement park. Normally there is one sheet of sack inside but
  ゲーセンで獲ったお菓子を食べました。普通は1枚入っているのですが、


 
It has two sheets inside. Im very lucky.
  これは2枚入っていました。とてもラッキーです。





Kaito was riding an Anpanman scooter.
  Kaitoマンはアンパンマンスクーターに乗っていました。


 
He saw me off in front of our house.
  家の前で見送ってくれました。





We weeded the weeds and
  雑草を抜いて、





harvested potatoes in advance. We will do it again with my students tomorrow.
  前もってイモを収穫しました。明日生徒たちとやります。





When I came back home, Naked Kaito was dancing on the floor.
  家に帰った時、床の上で裸のKaitoマンが踊っていました。

No comments:

Post a Comment