Sunday, August 26, 2018

26th Aug. Huge Size Swimming Pool 巨大なプールだぞ

Huge Size Swimming Pool
26日 巨大なプールだぞ


 


I jogged in the morning.
  朝走りました。






Kaito watched Anpanman DVD.
  Kaitoマンはアンパンマンを見ました。


 
Around 11 oclock, we left for my school. Although my handmade swimming pool bigger than normal Japanese private pool.
  11時頃、学校へ向かいました。我が家の手作りプールは、普通の日本の個人プールよりはデカイですが・・・


 
its much smaller than swimming pool of my school.
  学校のプールに比べたらとても小さいです。






We started from the smaller one for lower grades primary school students. Its also very big for Kaito.
  低学年プールから始めました。それでもKaitoマンにはデカイです。あっ遊んでいるのではなく、休日中の薬剤拡散に協力しているのです!!!






We enjoyed its water slide.
  滑り台を楽しみました。
[Movie] Water Slide in my school動画:(49sec)



Finally we swam in the upper grades swimming pool.
  最後に大きい学年のプールに行きました。


 

It looks like Kaito is swimming in the lake, haha.
  Kaitoマンは諏訪湖で泳いでいるようです。はっはっは






Following that we had lunch in my classroom.
  教室で昼食でした。


 
I worked a little.
  少し働きました。


 













 
When I was making my new product, Kaito came to me and
  新製品を作っている時、Kaitoマンが来て、






started climbing.
  登り始めました。


 
I set it like this.
  このように設置しました。


Kaito can use it
  Kaitoマンは使えるのです。






like this.
  このように






Yes! Its for Kaitos toilet training.
  はい!Kaitoマンのトイレ練習のためです。






Kaito rode an Anpanman scooter with the penguin.
  ペンちゃんとアンパンマンスクーターに乗りました。



 
Kaito is addicted to Anpanman very much.
  Kaitoマンはアンパンマン中毒です。

No comments:

Post a Comment