Friday, August 24, 2018

24th Aug. Two-Passenger Scooter 二人乗りスクーターだぞ

Two-Passenger Scooter
24日 二人乗りスクーターだぞ






Kaito was using two PCs in the morning.
  Kaitoマンは朝2台のパソコンを使っていました。





He likes to watch PC printer letting papers out.
  Kaitoマンはプリンターが紙を出しているのを見るのが好きです。


 
He saw me off at the entrance.
  玄関で見送ってくれました。





We could harvest a lot of potatoes.
  大量のイモを収穫できました。


 
We cooked steamed potatoes.
  蒸かしイモを作りました。


 
It tasted very nice.
  とてもおいしかったです。





After school, I started making a new product made from wine barrel.
  放課後ワイン樽からできる新製品を作り始めました。


 
When I came back home, Kaito was riding an Anpanman scooter.
  家に帰った時、Kaitoマンはアンパンマンスクーターに乗っていました。





After a short time he started
  しばらくして、





he started riding the scooter with holding the penguin.
  ペンちゃんを抱っこしながら乗りはじめました。





Its illegal if they do it on a real scooter. haha...
  本物のスクーターでやったら違法ですが・・・(笑)


 
Good night Kaito~
  Kaitoマンおやすみ~


 
My new product is used at a toilet. I measured its size.
  新製品はトイレで使われます。サイズを測りました。

No comments:

Post a Comment