Monday, August 6, 2018

6th Aug. Rocking Chair ロッキングチェアだぞ


Rocking Chair
日 ロッキングチェアだぞ



Kaito rode on an Anpanman scooter in the morning.
  Kaitoマンは朝アンパンマンスクーターに乗りました。


I visited Shiojiri Study and Training Center to
  教育センターに


take a lecture to get new teachers license of special education.
  新しい特別支援教員免許取得の為の講義受講に行きました。



Once I came back home and moved to Asahi Village Office and gave my wine table to my friend.
  一旦家に帰って、朝日村役場へ行き、友だちにワインテーブルを渡しました。


On the way back, I visited my school and watered plants.
  帰りに学校により、植物に水をあげました。


At a woodwork classroom, I started making a rocking chair. This is an example that Mr. Kawakami made before.
  木工室でロッキングチェアを作りはじめました。これはKawakami先生が以前作ったお手本です。


Although I was making it until late,
  遅くまで作っていましたが、


I couldnt finish it, maybe next time.
  完成しませんでした。多分次回!


Naked Kaito was running around rooms.
  裸のKaitoマンが部屋を走り回っていました。


He can go forward himself when he is riding the scooter.
  スクーターに乗っている時、自分で進むことができます。

No comments:

Post a Comment