Friday, August 3, 2018

3rd Aug. Battery Car バッテリーカーだぞ

Battery Car
日 バッテリーカーだぞ






I jogged in the morning.
  朝走りました。


 
We watched Anpanman DVD.
  アンパンマンのDVDを見ました。


 
Around 4:30, we visited Osakada Park and
  4時半頃、小坂田公園へ行き、





rode on battery cars.
  バッテリーカーに乗りました。





Kaito is really interested in vehicles now.
  Kaitoマンはとても乗り物に興味があります。





He is good at slide maybe thanks to my handmade slide.
  滑り台が得意です。多分手作り滑り台のおかげでしょう。


 
We bought tickets for Osaka trip.
  大阪旅行のための切符を買いました。





We went for a walk by tricycle.
  三輪車で散歩に出かけました。


 
Kaido didnt put on clothes after taking bath as usual.
  Kaitoマンは風呂上りにはいつも通り服を着ませんでした。


 
Kaito went to bed and then,
  Kaitoマンは眠りについて、


 
I set an umbrella stand on Kaitos tricycle.
  Torojiro先生は、さすべえをKaitoマンの三輪車に設置しました。

No comments:

Post a Comment