Tuesday, July 31, 2018

31st Jul. Swallow つばめだぞ

Swallow
7月31日 つばめだぞ






Kaito was just lying around at a kitchen.
  Kaitoマンは台所で寝転がっていました。


 
I watched Kaito practicing basketball and then left for school.
  Kaitoマンがバスケ練習をしているのを見て、学校へ行きました。


 
When I was making a new product,
  新製品を作っている時、





A swallow came into the room.
  つばめが入ってきました。


 
I helped it to discover an exit.
  出口を見つけるのを手伝いました。


 
Although my favorite restaurant was closed today,
  今日はお気に入りの食堂が定休日でしたが、





I have almost completed my new product.
  新製品をほぼ完成させました。





When I came back home, Kaito was playing with trains.
  家に帰った時、Kaitoマンは電車で遊んでいました。


 
Though he is wearing clothes before taking a bath,
  Kaitoマンは風呂の前は服を着ていますが・・・


 
He doesnt want to put on clothes after bath, maybe because he feels hot.
  風呂上りは服を着ません。多分暑いのでしょう。

No comments:

Post a Comment