Sunday, August 19, 2018

19th Aug. Horseback Riding 乗馬だぞ

Horseback Riding
19日 乗馬だぞ






I jogged in the morning.
  朝走りました。





Kaito was playing with trains.
  Kaitoマンは電車で遊んでいました。





Kaito helped us drying clothes.
  洗濯物干しを手伝いました。




Kaito ca
n bring a circular notice to the next person himself.

  Kaitoマンは一人で回覧板を次の人へ回せます。





We visited Lake Walk in Okaya city.
  岡谷のLake Walkへ行きました。





















Kaito rode a horse like a cowboy.
  Kaitoマンはカウボーイのように馬に乗りました。





He met a lot of dogs and said Wanwan (=dog)
  たくさんの犬に会って、ワンワンと言いました。





Lake Walk is an attractive place.
  Lake Walkは魅力的な所です。





We visited the park near the steam locomotive.
  SL近くの公園に行きました。





Kaito has improved his skill of slide.
  Kaitoマンは滑り台技術をレベルアップさせました。


 
Finally we took a foot spa.
  最後に足湯に入りました。




Kaito wa
lked a lot.

  Kaitoマンはたくさん歩きました。

No comments:

Post a Comment