Saturday, August 25, 2018

25th Aug. Float 浮き輪だぞ

Float
25日 浮き輪だぞ







I jogged in the morning as usual.
  朝いつも通り走りました。


 
Kaito watched Anpanman DVD.
  KaitoマンはアンパンマンのDVDを見ました。






Kaito halped us drying clothes.
  洗濯物干しの手伝いをしました。






We visited the sports gear shop. Kaito said Ookiine= you are big! to the life-sized bear.
  スーパースポーツゼビオへ行きました。Kaitoマンは等身大クマさんに「大きいね」と言いました。






He played for the short while and then,
  少し遊んで、


 
we bought a float for US$1. Its very cheap maybe because summer season is almost over now. We will use it tomorrow.
  浮き輪を100円で買いました。夏もほぼ終わりだからです。明日使います。






Following that we visited the SWEET bakery.
  その後、SWEETへ行きました。






We enjoyed shopping.
  買い物を楽しみました。




I had my hair cut.

  散髪しました。






Today's games. The stuffed animal, Dorami who is Doraemons young sister, has a float as well.
  今日の獲物たち。ドラミちゃんもまた浮き輪をしています。



Im still making a new product for Kaito.
  Kaitoマンの為の新製品をまだ作っています。

No comments:

Post a Comment