Saturday, August 18, 2018

18th Aug. Trains on a screen 画面の電車だぞ

Trains on a screen
18日 画面の電車だぞ






When I was jogging I found a small river crab.
  ジョギング中にサワガニを見つけました。


 
We watched Anpanman and then
  アンパンマンを見て、





moved to Matsumoto city.
  松本へ出かけました。


 
We enjoyed shopping as usual.
  いつも通り買い物を楽しみました。


 
Here is the supermarket we can watch train but
  電車が見られるスーパーです。が・・・


 


there is less train compared with Osaka so
  大阪に比べて電車が少ないので





I gave Kaito this train application when we were waiting for trains.
  電車を待っている時、この電車アプリを与えました。





Kaito likes Anpanman and Thomas.
  Kaitoマンはアンパンマンとトーマス好きです。





When we went back home, he lay down for a short while at the entrance..
  帰って来た時、Kaitoマンは短時間玄関で横になりました。


 
Todays game.
  今日の獲物

No comments:

Post a Comment