Saturday, August 11, 2018

11th Aug. Osaka1 大阪だぞ1

Osaka1
11日 大阪だぞ



 
Around 10 AM, we left for Osaka.
  10時頃大阪へ向かいました。





We had lunch at Nagoya railroad station.
  名古屋駅で昼ご飯でした。





Kaito was mostly quiet while we were moving to Osaka for 5 hours.
  大阪までの5時間Kaitoマンはほぼ良い子でした。





When we arrived at my aunt Keikos house,
  伯母の家に着いた時、





A lot of toys welcomed him.
  たくさんのおもちゃがお迎えしていました。


 
We had a luxurious dinner time.
  豪華な夕食でした。

No comments:

Post a Comment