Friday, August 17, 2018

17th Aug. Fireworks 花火だぞ

Fireworks
17日 花火だぞ






Kaito was sitting on the rocking chair.
  Kaitoマンはロッキングチェアに座っていました。


 
Its too big for Kaito.
  Kaitoマンには大きすぎます。





Kaito played with grandfather Yoshito.
  Kaitoマンはじいじと遊びました。





I will make a special equipment for Kaito.
  Kaitoマンの特別な装置を作ります。


 
I brought the rocking chair back to school.
  ロッキングチェアを学校に戻します。


 
We had a class about lifesaving.
  救命法の授業がありました。





I will buy a case for my tablet PC I received from my father Kazuo.
  Kazuoさんからもらったタブレットのケースを買います。





We received luggage from Osaka and Kaito met his favorite penguin again.
  大阪から荷物が届き、Kaitoマンは大好きなペンちゃんと再会しました。





We went for a walk by tricycle.
  三輪車で散歩に行きました。





We enjoyed fireworks near our house.
  近所の花火を楽しみました。

No comments:

Post a Comment