Tuesday, August 14, 2018

14th Aug. Osaka4 Okonomiyaki, Toys Wholesale Store お好み焼き・おもちゃ問屋だぞ

Osaka4 Okonomiyaki, Toys Wholesale Store
14日 大阪だぞ4 お好み焼き・おもちゃ問屋だぞ



 
We ate breakfast together.
  一緒に朝食でした。






Kaito is always very popular with my relatives.
  Kaitoマンはいつも家族親戚の人気者です。





Around noon, we moved to Hanazono railroad station and then
  お昼頃、花園駅に行って、


 
took train.
  電車に乗りました。


 
At Uehonmachi station, we got off train and visited
  上本町で降りて、


 
aunt Keikos acquaintance okonomiyaki restaurant.
  伯母の知り合いのお好み焼き屋へ行きました。


 
It was regular holiday but they opened for us. We really appreciate.
  閉まっていましたが、自分たちのために開けてくれました。ありがとうございます。


 
Kaito really likes eggs.
  Kaitoマンは卵がとても好きです。




We ate
and drank a lot.

  たくさん食べて飲みました。





Following that, we moved around Macchamachi where I often visit when I buy toys. There are a lot of wholesale stores.
  それから松屋町を歩きました。おもちゃの問屋がいっぱいでよく買いにきます。


 
Kaito and Tamami visited here for the first time.
  KaitoマンとTamamiさんは初めて来ました。





Kaito was fascinated by toys.
  Kaitoマンはおもちゃに魅了されておりました。


 
My father Kazuo bought some toys for Kaito.
  KazuoさんはKaitoマンにいくつかおもちゃを買ってあげました。


 


On the way back home, Kaito was very busy with waving hands as usual.
  帰りにKaitoマンはいつものように手を振るので大忙しでした。





Kaito was too excited to sleep thanks to toys.
  おもちゃで興奮してなかなか眠れませんでした。

No comments:

Post a Comment