Tuesday, August 21, 2018

21st Aug. Opening Ceremony 始業式だぞ

Opening Ceremony
21日 始業式だぞ






Kaito was standing beside a window when we were drying clothes.
  Kaitoマンは洗濯物を干している時、窓際に立っていました。


 
We had an opening ceremony today. All of my students spent very good time during summer vacation.
  始業式でした。みんなよい夏休みを過ごしました。


 
Kaito was crawling and
  Kaitoマンは風呂に入る前にハイハイして、





running before he took a bath.
  走っていました。


 
I bought a tablet case and keyboard on the Internet.
  ネットでタブレットのケースとキーボードを買いました。

No comments:

Post a Comment