Tuesday, August 28, 2018

28th Aug. New Toy 新しいおもちゃだぞ

New Toy
28日 新しいおもちゃだぞ



 
Kaito continues crying until I give him a piece of bread.
  Kaitoマンはパンをあげるまで泣き続けます。


 
He watered flowers and
  花に水をあげて、


 
enjoyed the game of scissors-paper-rock on TV.
  めざましテレビでじゃんけんを楽しみました。


 
There was nothing special at school.
  学校で特に変わったことはありませんでした。



I havent stopped at the railway crossing.
  久しぶりに踏切に引っ掛かりました。

 


When I came back home, naked Kaito was playing as usual.
  家に帰った時、いつも通り裸のKaitoマンが遊んでいました。



He received a new toy from BENNECE corporation.
  ベネッセから新しいおもちゃを受け取りました。


 
Kaito turned off an electric light and then
  ライトを消して、


 
went to bed. Good night Kaito~
  寝ました。お休みKaitoマン!

No comments:

Post a Comment