Sunday, August 12, 2018

12th Aug. Osaka2 Busy with waving hands, Anpanman Museum 大阪だぞ2 アンパンマンミュージアム・手を振るのに忙しいぞ

Anpanman Museum, Busy with waving hands
12日 アンパンマンミュージアム・手を振るのに忙しい



 
From the bridge near aunt Keikos house,
  伯母の家付近の橋から





we can see trains and airplanes. Kaito was busy with waving hands because...
  電車と飛行機が見られます。Kaitoマンは手を振るのに忙しいです。なぜなら


 
We see trains every 30 seconds, airplanes every 5 minutes.
  30秒ごとに電車が、5分毎に飛行機が見られますので・・・。





At Imazato railroad station, Kaito was super busy with waving hands.
  今里駅で、Kaitoマンは手を振ることに大忙しでした。
[Movie] Busy with waving hands動画:(43sec)






After 1 hour, we arrived at Anpanman museum.
  1時間後、アンパンマンミュージアムに着きました。


 
First we had lunch.
  まず食事でした。



 

It was his 2nd time to visit here.
  2回目のアンパンマンミュージアムです。





There are a lot of attractive equipment related to Anpanman.
  アンパンマンに関するたくさんの遊具があります。





Last time Kaito visited here, he couldnt walk, this time he walk himself and enjoyed a lot of things especially slides.
  前回Kaitoマンが来た時は、歩けませんでしたが、今回は自分で歩いて、たくさんの物が楽しめました。特に滑り台です。

the article last time we visited Anpanman Museum前回の記事





Baikinman(Anpanmans enemy)s house opened lately.
  最近バイキンマンの家もオープンしました。





Kaito enjoyed touching buttons.
  Kaitoマンはボタンに触れるのを楽しみました。


 
We had a very good time there.
  楽しい時間をすごしました。





Keiko bought the special equipment for Kaito. I can take Kaito when I ride on bicycle.
  伯母が自転車グッズを買ってくれました。自転車に乗る時Kaitoマンを連れていけます。





Kaito helped Keiko drying clothes.
  Kaitoマンは伯母の洗濯物干しを手伝いました。





Sicne he was so excited, he didnt sleep until late.
  Kaitoマンは興奮していたので、遅くまで寝ませんでした。

No comments:

Post a Comment