Thursday, August 2, 2018

2nd Aug. Waving Hand 手を振るぞ

Waving Hand
日 手を振る






I jogged in the morning as usual.
  いつも通り朝走りました。





Kaito climbed up a table.
  Kaitoマンはテーブルを上りました。


 
I watched the TV program and found that here is my home town Ikeshima.
  探偵ナイトスクープを見ていたら、池島が出ていました。





I went for a walk together with Kaito to watch trains.
  Kaitoマンと電車を見に散歩に出かけました。





He always waves hands when he is watching trains.
  電車を見ている時はいつも手を振ります。

[Movie] Waving Hand動画:(29sec, 18sec, 21sec)




We watched Anpanman English DVD at home.
  家でアンパンマン英語DVDを見ました。





Kaito likes ice lately.
  Kaitoマンは最近氷が好きです。

No comments:

Post a Comment