Wednesday, August 8, 2018

8th Aug. Shirakabako 白樺湖だぞ

Shirakabako
日 白樺湖だぞ



 
Kaito found a dog and said Wan wan as usual.
  Kaitoマンはいつも通り犬を見つけてワンワンと言いました。





He helped us drying clothes and then
  洗濯物干しを手伝って、





played in front of our house.
  家の前で遊びました。


 
We visited the amusement park called Shirakabako Family Land located in 3,000 feet high but
  標高1000mの白樺湖ファミリーランドへ行きましたが・・・・


 
It started raining heavily so
  激しく雨が降ってきたので・・・





we gave up to enter the park then went down to the foot of the mountain.
  入園を諦め、下へ降りてきました。





Although we couldnt enter the amusement park, Kaito enjoyed a lot in Chino city and Suwa city.
  遊園地には入れませんでしたが、Kaitoマンは茅野市と諏訪市でたくさん遊びました。


 
I bought a portable DVD player for Kaitos English training.
  Kaitoマンの英語訓練のためにポータブルDVDプライヤーを買いました。

No comments:

Post a Comment