Thursday, August 30, 2018

30th Aug. Wine Table ワインテーブルだぞ

Wine Table
30日 ワインテーブルだぞ



 
Kaito and Tamami saw me off when I left home in the morning.
  朝家を出る時、KaitoマンとTamamiさんが見送ってくれました。


 
We jogged in the morning.
  朝走りました。





Ive started making the table made from wood of wine barrel.
  ワイン樽の木から作るワインテーブルの製作を始めました。


 
We reviewed how to brush our teeth.
  歯の磨き方の復習をしました。


 
We cultivate green onions, eggplants and potatoes.
  ネギ、なす、イモを育てています。





I completed the wine table after school.
  放課後ワインテーブルを完成させました。





When I went back home, naked Kaito was playing.
  家に帰った時、裸のKaitoマンが遊んでいました。





He sometimes pulls TV card out.
  Kaitoマンはたまにテレビのカードを引き抜きます。





We cannot watch it, oh man!
  テレビが見られません・・・





He went upstairs with the penguin.
  ペンちゃんと2階へ上がりました。

No comments:

Post a Comment