Sunday, August 5, 2018

5th Aug. Horse Radish わさびだぞ

Horse Radish
日 わさびだぞ







I jogged in the morning.
  朝、走りました。


 
It was very hot so dead snake drys up fast.
  とても暑いので、死んだヘビが乾くのが早いです。





Kaito practiced basketball and then
  Kaitoマンはバスケットボール練習をして、





ate ice.
  氷を食べました。


 
We visited the hall for election.
  選挙の為、町のホールへ行きました。





From the hall, we can see trains.
  そのホールから電車が見られます。





Around noon, we visited Daioh Horse Radish Farm in Azumino city
  昼頃、安曇野の大王わさび農園へ行きました。





We ate bread at SWEET bakery as usual.
  いつも通り、SWEETでパンを食べました。





We like to go for a walk by tricycle.
  三輪車の散歩が好きです。





Kaito pretends to talk by phone.
  Kaitoマンは電話で話しているふりをします。


 
Todays game.
  今日の獲物

No comments:

Post a Comment