Saturday, August 4, 2018

4th Aug. Excursion Tricycle 小旅行三輪車だぞ

Excursion Tricycle
日 小旅行三輪車だぞ






I jogged as usual for 6.5 miles.
  いつも通り10kmほど走りました。


 
Because Kaito was in poor health,
  Kaitoマンの具合が悪かったので、


 
We saw a doctor just in case.
  念のため医者にかかりました。





Kaito can classify toys by color.
  Kaitoマンは色分けできます。





We ate syabusyabu, a one-pot dish made at the table by cooking vegetables and slices of meat in boiling broth and eaten with a soy-based sauce.
  しゃぶしゃぶを食べました。


 
After Mochi-kichi,
  もち吉の後、


 
Kaito started an excursion by tricycle.
  Kaitoマンは三輪車で小旅行をはじめました。





Kaito saw around these traditional scenery of Matsumoto for more than 30 minutes.
  Kaitoマンは30分以上にわたり松本の伝統的な景色を見てまわりました。


 
We enjoyed a bingo game and shopping.
  ビンゴゲームと買い物を楽しみました。


 
Todays games.
  今日の獲物たち

No comments:

Post a Comment