Tuesday, November 7, 2023

7th Nov. Watering 水やりだぞ

Watering

11月7日 水やりだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina was sleeping when Kaito left for school.

  Tina姫はKaitoマン兄さんが学校へ行く時、寝ていました。

 

 

 

Kaito continued walking to the meeting place because it was raining.

  雨が降っていたので、Kaitoマンは集合場所まで歩き続けました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

After that, I harvested vegetables then

  その後、野菜を収穫して、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers. 264 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。264個咲いていました。

 

 

 

Ichina woke up then said bye-bye to me while she was eating breakfast.

  Tina姫は起きて、朝食を食べながら、バイバイと言いました。

 

 

 

When Kait came back home, they watered plants. We have a lot of plants at a yard and around our house.

  Kaitoマンが帰って来た時、植物に水をやりました。庭には、そして家の周りにはたくさんの植物があります。自然しかありません()

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were playing at a living room.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンは居間で遊んでいました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment