Sunday, November 19, 2023

19th Nov. Go-Cart, Mario Cart, Japanese Drum Game ゴーカート・マリオカート・太鼓の達人だぞ

Go-Cart, Mario Cart, Japanese Drum Game

11月19日 ゴーカート・マリオカート・太鼓の達人だぞ

 


 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

While Ichina and Kaito were sleeping,

  Tina姫とKaitoマンが眠っている間に、

 

 

 

I counted the number of morning glory flowers. At last, the number became zero.

  アサガオを数えました。ついに0になりました・・・。

 

 

 

Around 7:30 AM, I left for Asahi Prime Ski Field. On the way, I put gas into my light dump truck and adjusted air pressure of its snow tires.

  7時半にあさひプライムスキー場に向け出発して、道中、軽ダンプにガソリンを入れ、冬タイヤの空気圧調整をしました。

 

 

 

At 8:30 to 10:30 AM, I cleaned the ski field with ski club members. Winter season is coming.

  8時半から10時半まで、スキー場の掃除をしました。冬が近づいています。

 

 

 

After that, Kaito and Ichina woke up then

  その後、KaitoマンとTina姫は起きて、

 

 

 

played together at home.

  家で一緒に遊びました。

 

 

 

On the way back, I bought kerosene.

  帰りに灯油を買いました。

 

 

 

Following that, I washed 8 normal tires.

  その後、8本のタイヤを洗いました。

 

 

 

We ate lunch together.

  一緒に昼食でした。

 

 

 

When I harvested vegetables, I checked morning glory flowers again but no flower was blooming.

  野菜を収穫した時、もう一回アサガオを見ましたが、咲いていませんでした。

 

 

 

Around 2:30 PM, we visited Osakada Park. Kaito played with playground equipment and

  2時半頃、小坂田公園に行きました。Kaitoマンは遊具で遊んで、

 

 

 

Ichina and Tamami stood in line for Go-Cart.

  Tina姫とTamamiさんはゴーカートの列に並びました。

 

 

 

Kaito likes this dome like a trampoline.

  Kaitoマンはこのトランポリンみたいなドームが好きです。

 

 

 

This time, Ichina sit in the passenger seat. She is brave.

  今回Tina姫は助手席に座りました。勇敢です!

MOV_7104 2023.11.19 Ichina and Tamami are driving Go-Cart


https://youtu.be/gSx0Ozr9QTE

 

MOV_7114 2023.11.19 Ichina and Tamami are driving Go-Cart


https://youtu.be/iw3PpANvS8w

 

MOV_7115 2023.11.19 Ichina and Tamami are driving Go-Cart


https://youtu.be/PtxJ-BZkFVQ

 

 

 

After that, we visited Second Street in Shimo-Suwa and

  その後、下諏訪のセカンドストリートと、

 

 

 

LAKE WALK shopping mall in Okaya then enjoyed shopping,

  岡谷レイクウォークに行って、買い物と

 

 

 

played Mario Cart and Japanese drum game.

  マリオカートと太鼓の達人をしました。

 

 

 

After we came back home, Ichina watched Anpanman and

  家に帰って、Tina姫はアンパンマンを見て、

 

 

 

Kaito watched tablet PC.

  Kaitoマンはタブレットを見ました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment