Friday, November 17, 2023

17th Nov. Kaito's New Skis Kaitoマンの新しいスキーだぞ

Kaito's New Skis

11月17日 Kaitoマンの新しいスキーだぞ

 


 

This is marathon course of Kaito’s school. I will go to his class observation day next week.

  Kaitoマン学校のマラソンコースです。来週参観日に行く予定です。



I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやり、

 

 

 

dried clothes inside.

  洗濯物を室内に干しました。

 

 

 

Kaito woke up, prepared for school then

  Kaitoマンは起きて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the meeting place because it was raining.

  雨が降っていたので、集合場所まで歩いて行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

I harvested vegetables then counted the number of morning glory flowers. Only 6 flowers were blooming.

  野菜を収穫してアサガオを数えました。たった6個だけ咲いていました。

 

 

 

Ichina saw me off with eating breakfast.

  Tina姫は朝食を食べながら、Torojiro先生を見送りました。

 

 

 

There was nothing special at school. I worked hard as usual.

  学校では特に変わったことはありませんでしたが、いつも通りに激しく働きました。

 

 

 

Ichina ate lunch and stayed home maybe because it was raining.

  Tina姫は昼食を食べて、家にいました。たぶん雨が降っていたからでしょう。

 

 

 

Around noon, we received the big box and Kaito was waiting for me.

  昼頃、大きな箱を受け取って、KaitoマンはTorojiro先生を待っていました。

 

 

 

It was Kaito’s new skis. Ichina really like it but it’s Kaito’s skis. I paid “hometown tax” to Iiyama city and they returned back skis in return (about 30 percent of the hometown tax I paid).

  Kaitoマンの新しいスキーでした。飯山市にふるさと納税したら、30%相当の返礼品として送ってくれたのです。新品は初めてです()Tina姫はとても気に入りましたが、Kaitoマンのスキーです()

 

 

After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

Kaito tried on the skis. It must be good, the company Swallow Ski and Iiyama city are very famous for ski.

  Kaitoマンは試着しました。スワロースキーと飯山市はスキーで有名なので、きっと良い板でしょう。

 

 

 

Ichina tried on it again until bath time,

  Tina姫はお風呂の時間まで、またスキーを試着して、

 

 

 

we watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment