Saturday, November 25, 2023

25th Nov. Nearest Train Tracks, Cannery Row 一番近い線路・キャナリーロウだぞ

Nearest Train Tracks, Cannery Row

11月25日 一番近い線路・キャナリーロウだぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

jogged via the statue of old guy with lion body.

  体がライオンのおっさん経由で走りました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

played at a living room,

  居間で遊んで、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

watched Anpanman at Osaka Station.

  大阪駅でアンパンマンを見ました。

 

 

 

After that, Ichina and I counted the number of morning glory flower. 2 flowers were blooming.

  その後、Tina姫とTorojiro先生はアサガオを数えました。2つ咲いていました。

 

 

 

Following that, Ichina visited the nearest train tracks then watched train there for the first time.

  それからTina姫は一番近い線路に行き、そこで初めて電車を見ました。

MOV_7461 2023.11.25 Ichina is watching the train, at the nearest place of our house, for the first time


https://youtu.be/ztoTH6TIb08

 

 

 

After lunch,

  昼食の後、

 

 

 

Ichina bounced on an Anpanman trampoline,

  Tina姫はアンパンマンのトランポリンで弾み、

 

 

 

rode a tricycle around our house,

  家の周りで三輪車を乗り回し、

 

 

 

we played at the kids’ park then

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

went out for shopping. Kaito got 3 boxes of Pocky and 2 Dodeka Bar chocolate for US$1.

  買い物に出かけました。Kaitoマンはポッキー3箱とどでかばーを100円で獲りました。

 

 

 

Around 5 PM, we met up at Cannery Row restaurant. Kaito handed over birthday gifts to grandfather.

  5時頃、キャナリーロウに集合しました。Kaitoマンはじいじに誕生日プレゼントを渡しました。

 

 

 

We had grandfather’s birthday party.

  じいじの誕生日会でした。

 

 

 


We ate a lot and had a good time.

  たくさん食べて、良い時間を過ごしました。

 

 

 

Happy Birthday!!

  じいじお誕生日おめでとうございます。これからもお元気で!

 

 

 

On the way back, we visited BOOK OF PLUS.

  帰りにブックオフプラスに寄りました。

 

 

 

We played at a living room until bath time,

  お風呂の時間まで居間で遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters and read an Anpanman picture book then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て、アンパンマンの本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment