Wednesday, November 15, 2023

15th Nov. I transferred a large amount of money 大金を振り込んだぞ

I transferred a large amount of money

11月15日 大金を振り込んだぞ

 

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers. 12 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。12個咲いていました。

 

 

 

I harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

walked to the end of our site with Kaito and Tamami then

  敷地の端までKaitoマン、Tamamiさんと歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting point with Kaito.

  Kaitoマンと集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual. Japan North Alps are covered with snow.

  いつも通り見送りました。北アルプスが雪に覆われています。

 

 

 

Ichina woke up then saw me off with eating breakfast.

  Tine姫は起きて、朝食を食べながらTorojiro先生を見送ってくれました。

 

 

 

I jogged with my students then

  生徒たちと走って、

 

 

 

did a theatrical presentation for reading season.

  読書旬間の演劇発表をしました。

 

 

 

After work, I visited the post office then transferred a large amount of money to my car shop.

  仕事の後、郵便局に行き、車屋さんに大金を振り込みました。あぁドキドキ

 

 

 

When I came back home, Ichina was watching Anpanman.

  家に帰った時、Tina姫はアンパンマンを見ていました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

Watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment