Thursday, November 2, 2023

2nd Nov. Cow Shed 牛小屋だぞ

Cow Shed

11月2日 牛小屋だぞ

 

 


 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito was watching TV on the sofa and Ichina was still sleeping.

  Kaitoマンはソファの上でテレビを見ていて、Tina姫はまだ眠っていました。

 

 

 

I harvested vegetables and

  Torojiro先生は野菜を収穫して、

 

 

 

Kaito ate breakfast,

  Kaitoマンは朝食を食べて、

 

 

 

prepared for school,

  学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site then

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

After that, I counted the number of morning glory. 384 flowers were blooming.

  その後、アサガオを数えました。384個咲いていました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully when I left home.

  家を出る時、Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

At school, we wrapped and roasted sweet potatoes, then ate them after school lunch.

  学校で、サツマイモを包んで、焼いて、給食後に食べました。

 

 

 

We visited the park near the cow shed. The park and cow shed are close to Sky Park that Ichina and Tamami usually visit.

  牛小屋近くの公園を訪れました。Tina姫とTamamiさんがいつも行くスカイパークの近くです。

 

 

 

Today, Ichina and Tamami visited Yoshikawa Park then ate lunch there.

  今日は、Tina姫とTamamiさんは芳川公園を訪れ、昼食を食べました。

 

 

 

After school, Kaito played shogi with Kazuma.

  放課後、KaitoマンはKazuma君と将棋をしました。

 

 

 

When I came back home, they were playing at a living room.

  家に帰った時、居間で遊んでいました。

 

 

 

After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

We played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment