Saturday, November 11, 2023

11/11 ゴーカート、前夜祭・ポッキー11箱・おさるさんのヘルメットだぞ

 11th Nov. Go-Cart, 11 boxes of Pocky, Monkey Helmet ゴーカート・ポッキー11箱・おさるさんのヘルメットだぞ

Go-Cart, 11 boxes of Pocky, Monkey Helmet

11月11日 ゴーカート・ポッキー11箱・おさるさんのヘルメットだぞ

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

jogged via the statue of old guy with lion body.

  体がライオンのおっさん経由で走りました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was jump roping and Ichina was lying down on the bed.

  家に帰った時、Kaitoマンはなわとびをしていて、Tina姫はベッドで寝転がっていました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

we played at a living room,

  居間で遊んで、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers with Ichina. 491 flowers were blooming.

  Tina姫とアサガオを数えました。491個咲いていました。

 

 

 

After that, I harvested vegetables then

  その後、野菜を収穫して、

 

 

 

dashed to the nearest post box with Kaito on the way to Osakada Park.

  小坂田公園への行き道に、最寄りのポストまでKaitoマンとダッシュで行きました。

 

 

 

Around 11 AM, we rode a Go-Cart at Osakada Park.

  11時頃、小坂田公園でゴーカートに乗りました。

 MOV_6506 2023.11.11 Kaito is driving Go-Cart, sometimes we are passing by Ichina and Tamami's car.


https://youtu.be/SLWbtXzf6WM

 

 

Today, Ichina and Tamami did it as well.

  今日はTina姫とTamamiさんも乗りました。


 

 

Following that, Kaito practiced batting,

  それからKaitoマンはバッティング練習をして、

MOV_6519 2023.11.11 Kaito is praicitce batting


https://youtu.be/VkNSgWI6P9w

 

 

 

played Mario Cart then

  マリオカートをして、

 

 

 

we ate lunch in our car at 12:30.

  12時半に車内で昼食でした。

 

 

 

After lunch, we visited 3 reuse shops then

  昼食の後、リユースショップ3軒に寄って、

 

 

 

I dropped them off in front of the hall at 2:30 PM. We were supposed to participate in the event of Matsumoto Marathon. Last year, we got the ticket after 3 PM, but this year, we couldn’t get the ticket, although they started distributing tickets for 250 people since 2:30. Oh, man!

  家族を2時半に信毎メディアガーデンに降ろしました。松本マラソンのイベントに参加するはずでした。去年、そのチケットを3時以降に手に入れましたが、今年は手に入れられませんでした・・・。2時半から250名分配られたのですが・・・なんてこった~。

 

 

 

They just took photos there and

  家族はただその場で、写真を撮り、(市長、SUIさん、西谷綾子さん、山の神・神野君)

 

 

 

I just parked our car, received the LINE message, that they couldn’t get the ticket, moved back the hall then picked them up.

  Torojiro先生はただ駐車して、LINEメッセージを受け取り、メディアガーデンに戻って、彼らを乗せました・・・。

 

 

 

Since, Kaito was very disappointed, I allowed him to play at his favorite amusement park. Ichina tried coin games for the first time.

  Kaitoマンがとても落ち込んでいたので、お気に入りアミューズメントで遊んでもらいました。Tina姫は初めてメダルゲームをしました。

MOV_6539 2023.11.11 Ichina's first coin game


https://youtube.com/shorts/XFcn5U52OxM


https://youtube.com/shorts/Wpkdlim9yEY?feature=share

MOV_6540 2023.11.11 Ichina's first coin game


https://youtube.com/shorts/O-MdWWmcnPo

MOV_6541 2023.11.11 Ichina's first coin game


https://youtu.be/7J78D12_lyo

 

 

 

 

11 November is all 1 so we call it the day of Pocky and Pretz. Kaito got 11 boxes of Pocky for US$1.

  11月11日はポッキー&プリッツの日なので、Kaitoマンは100円でポッキー11箱獲りました。

 

 

 

On the way back, we bought Ichina’s ski helmet with a monkey drawn on it. Ichina must love sled and ski this season.

  帰りにTina姫のヘルメットを買いました。おさるさんが描かれています。今シーズン、ソリとスキーが好きになるに違いない!!

 

 

 

Ichina likes the helmet so she took a nap and

  Tina姫はヘルメットが気に入っているので、かぶったままお昼寝をして、

 

 

 

played in the room with wearing it.

  かぶったまま部屋で遊びました。

 

 

 

Following that, we watched Anpanman at Osaka Station,

  それから、大阪駅でアンパンマンを見て、

 

 

 

ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment