Sunday, November 26, 2023

26th Nov. Last Go-Cart, Wax Stand, Huge Sheet 最後のゴーカート・ワックススタンド・巨大シートだぞ

Last Go-Cart, Wax Stand, Huge Sheet

11月26日 最後のゴーカート・ワックススタンド・巨大シートだぞ

 

 


I listened to the nostalgic song.

  懐かしい歌を聞きました。「小さな木の実」です。

 

 

 

I measured the size of ski carrier to attach it to HIACE.

  ハイエースに取り付けるために、スキーキャリアのサイズを測りました。

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then ate breakfast.

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べました。

 

 

 

I jogged to my acquaintance, who is running construction company, and asked them to give me secondhand single tube pipes for half price. I will construct carport for light dump truck.

  知り合いの工務店に、単管パイプの中古を半額で譲ってもらえるかお願いに行きました。軽トラのカーポートを作ります。

 

 

 

After that, I jogged in the opposite direction.

  その後、反対周りに走りました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was watching Anpanman. I took her out then counted the number of morning glory flower. 14 flowers were blooming. Wow!

  家に帰った時、Tina姫はアンパンマンを見ていました。外に連れて行ってアサガオを数えました。14個咲いていました。おぉ~

 

 

 

We ate lunch,

  昼食を食べ、

 

 

 

played inside,

  室内で遊んで、

 

 

 

played outside then

  外で遊んで、

 

 

 

visited Osakada Park around 2 PM. I bought this 6 times coupon on 9 Apr. We finished it at last. It was the last chance because this Go-Cart facility would close for this season today.

  2時頃、小坂田公園に行きました。この回数券を4月9日に買って、ようやく使い切りました。今日今シーズンの営業を終えるのでラストチャンスでした。

 

 

 

Kaito rode on Go-Cart with me and

  KaitoマンはTorojiro先生と乗って、

MOV_7580 2023.11.26 Kaito is driving Go-Cart, Sometimes we are passing by Ichina and Tamami's car.


https://youtu.be/sr8uHuaZI4s

 

 

 

Ichina rode on it with Tamami.

  Tina姫はTamamiさんと乗りました。

 

 

 

After that, we played at the park.

  その後、公園で遊びました。

 

 

 

Kaito likes this huge trampoline.

  Kaitoマンは巨大なトランポリンが好きです。

 

 

 

Following that, we went up and down stairs and slope then went shopping.

  それから、階段と坂道を登ったり下ったりして、それから買い物に出かけました。

 

 

 

We visited PLUS ONE and checked the price of huge sheet.

  プラスワンで巨大シートの値段を確認しました。

 

 

 

At OFF HOUSE, I bought the huge sheet for US$40 (1$=150) for Water World swimming pool next season. I also bought our ski wax stand for US$36.

  オフハウスで来シーズンウォーターワールド拡張用に巨大シートを6000円で買いました。新品なので格安です。厚みも最大。またワックススタンドも5500円で買いました。

 

 

 

After BOOK OFF PLUS, we came back home.

  ブックオフプラスの後、家に帰りました。

 

 

 

We are preparing for ski season and HIACE interior.

  スキーシーズンとハイエースの内装準備をしています。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

 

we played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters and read an Anpanman picture book then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て、アンパンマンの絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment