Thursday, November 16, 2023

16th Nov. Security lock of steering wheel 防犯ハンドルロックだぞ

Security lock of steering wheel

11月16日 防犯ハンドルロックだぞ

 

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers. 10 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。10個咲いていました。

 

 

 

After that, I harvested vegetables.

  その後、野菜を収穫しました。

 

 

 

Kaito ate breakfast, prepared for school,

  Kaitoマンは朝食を食べて、学校準備をして、

 

 

 

walked to the end of our site,

  敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up,

  Tina姫は起きて、

 

 

 


ate breakfast, saw me off,

  朝食を食べて、Torojiro先生を見送って、

 

 

 

visited Sky Park then

  スカイパークに行って、

 

 

 

ate lunch there.

  公園で昼食を食べました。

 

 

 

I worked hard and

  一生懸命働いて、

 

 

 

tidied up our flower bed.

  花壇を片付けました。

 

 

 

Kaito did his homework,

  Kaitoマンは宿題をやって、

 

 

 

read books with Ichina,

  Tina姫と本を読んで、

 

 

 

watched Anpanman then

  アンパンマンを見て、

 

 

 

played at where he went down the stairs.

  階段の下で遊びました。

 

 

 

We ate dinner together.

  一緒に夕食を食べました。

 

 

 

Ichina stood on two tiny bars then said “Skis”

  Tina姫は小さな棒の上に立って、スキーと言いました。

 

 

 

We received the special security tool from Amazon This is “Lock for steering wheel.”

  アマゾンで防犯グッズを受け取りました。車のハンドル用ロックです。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment