Friday, November 24, 2023

24th Nov. Normal Size, Maximum Size 普通サイズ・最大サイズだぞ

Normal Size, Maximum Size

11月24日 普通サイズ・最大サイズだぞ


 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers. Only 1 flower was blooming.

  アサガオを数えました。1つだけ咲いていました。

 

 

 

After that, I dried clothes inside,

  その後、室内に洗濯物を干して、

 

 

 

said bye-bye to Ichina and Kaito,

  Tina姫とKaitoマンにバイバイを言って、

 

 

 

threw garbage at the garbage collection then went to school. Kaito had no school today. His school made 4 straight holidays. I enby you!

  ゴミ捨て場にゴミを捨てて学校に行きました。Kaitoマンは学校がありませんでした。学校が(市教育委員会が?)4連休にしたようです。うらやましい。

 

 

 

I played squat ball with my students.

  生徒たちとスカットボールをしました。

 

 

 

After breakfast

  朝食を食べた後、

 

 

 

They visited AEON mall.

  イオンモールに行きました。

 

 

 

By chance, Kaito met his friends.

  たまたま友だちに会いました。

 

 

 

Ichina and Kaito eat well.

  Tina姫とKaitoマンは良く食べます!健康です!!

 

 

 

Kaito finished normal size of thick white noodles.

  Kaitoマンは普通サイズのうどんを完食しました。

 

 

 

After work, I visited auto shop then met my new car for the first time. This is maximum size of TOYOTA HIACE (wide body, high roof and super long type).

  仕事の後、車屋さんに行きました。自分が買う車に初めて会いました。ハイエースのマックスサイズ(ワイドボディ・ハイルーフ・スーパーロング)です。

 

 

 

It has huge capacity inside, haha.

  室内容量はめちゃくちゃ広いです()

 

 

 

Following that, I visited the clinic then had body maintenance.

  それから整骨院で体のメンテナンスをしました。

 

 

 

I passed through the beautiful illumination then went back home.

  キレイなイルミネーションを通過して、家に帰りました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters and read a picture book then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て、絵本を読んで寝ました。

No comments:

Post a Comment