Wednesday, November 1, 2023

1st Nov. Same Amusement Park 同じアミューズメントパークだぞ

Same Amusement Park

11月1日 同じアミューズメントパークだぞ

 

 




I checked security cameras, swimming pools and watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

While, Kaito was eating breakfast,

  Kaitoマンが朝食を食べている時、

 

 

 

I counted the number of morning glory flowers. 323 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。323個咲いていました。

 

 

 

After that, I harvested vegetables then

  その後、野菜を収穫して、

 

 

 

walked to the end of our site with Kaito and Tamami,

  Kaitoマン、Tamamiさんと一緒に敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place with Kaito.

  Kaitoマンと集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up, ate breakfast and saw me off.

  Tina姫は起きて、朝食を食べて、Torojiro先生を見送りました。

 

 

 

On the way to school, I drove behind my neighbor. I know he always carries his luggage in this amusement park bag. It’s the same as Kaito’s favorite amusement park. Maybe he visits there almost every week.

  学校への道中、隣人の後ろを走りました。いつも隣人が荷物をアミューズメントパークの袋で運んでいるのをしっています。Kaitoマンお気に入りのアミューズメントパークと同じです。多分毎週通っているのでしょう。

 

 

 

Ichina visited Sky Park with Tamami as usual then

  Tina姫はTamamiさんといつものようにスカイパークに行き、

 

 

 

ate lunch there.

  そこで昼食を食べました。

 

 

 

I jogged with my students at school.

  学校で生徒たちと走りました。

 

 

 

We prepared to cook roasted sweet potato tomorrow.

  明日の焼き芋を作る準備をしました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were playing at a living room.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンは居間で遊んでいました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment