Wednesday, September 6, 2023

6th Sep. Anpanman Hat アンパンマン帽子だぞ

Anpanman Hat

9月6日 アンパンマン帽子だぞ

 

 


 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

We counted the number of morning glory flowers. 69 flowers were blooming.

  アサガオの花を数えました。69個咲いていました。

 

 

 

I harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

we ate breakfast,

  朝食を食べ、

 

 

 

Kaito prepared for school,

  Kaitoマンは学校準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りに見送りました。

 

 

 

Ichina watched Anpanman,

  Tina姫はアンパンマンを見て、

 

 

 

cleaned rooms with Anpanman mop.

  アンパンマンモップで部屋掃除して、

 

 

 

weeded grass at a yard with Tamami.

  Tamamiさんと庭の草取りをして、

 

 

 

ate lunch then

  昼食を食べて、

 

 

 

went out for shopping.

  買い物に出かけました。

 

 

 

We enjoyed Kimball with the big ball.

  大きなボールでキンボールを楽しみました。

 

 

 

After I came back home, I took Ichina to a balcony then watched Blue Thunder, freight train.

  家に帰ってから、Tina姫をバルコニーに連れて行き、ブルーサンダー貨物列車を見ました。

 

 

 

Kaito played with building blocks.

  Kaitoマンはブロックで遊びました。

 

 

 

We ate dinner together then

  一緒に夕食を食べ、

 

 

 

played until bath time.

  お風呂の時間まで遊びました。

 

 

 

Sometimes, Ichina use this Anpanman chair as an Anpanman hat.

  たまにTina姫はアンパンマンのイスを帽子として使います()

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment