Tuesday, September 26, 2023

26th Sep. Sky Park, Grapes スカイパーク・ブドウだぞ

Sky Park, Grapes

9月26日 スカイパーク・ブドウだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools, watered plants then dried clothes outside.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、洗濯物を外に干しました。

 

 

 

After that, I counted the number of morning glory flowers. 204 flowers were blooming.

  その後、アサガオを数えました。204個咲いていました。

 

 

 

It’s getting cooler so harvest is lower than in summer.

  涼しくなっているので、夏に比べて収穫が減っています。

 

 

 

Kaito woke up late because his school is closed except for one classroom which had a special lesson.

  Kaitoマンは遅くに起きました。学校が休みだからです。教育課程に当たっているクラスのみ登校です。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、



They went shopping with grandparents,

  彼らはじいじばあばと買い物に行き、

 

 

 

visited Sky Park then had a good time.

  スカイパークで楽しい時間を過ごしました。

 

 

 

She has a good balance ability.

  Tina姫はバランスが良いです。

1695708496206 2023.09.26 Sky Park, Ichina is walking on the wooden play equipment 1


https://youtube.com/shorts/A0iebta5bx4

1695708508031 2023.09.26 Sky Park, Ichina is walking on the wooden play equipment 2


https://youtube.com/shorts/h0BiivMVDmg

 

 

 

In the evening, we received a gift. One of our neighbors has a vineyard.

  夕方ぶどうをいただきました。ご近所さんの1人がブドウ園をやっているのです。

 

 

 

We played baseball at P.E.

  体育で野球をしました。

 

 

 

I worked until late.

  遅くまで働きました。

 

 

 

When I came back home, they had already finished dinner. We played a little.

  家に帰った時、すでに皆は夕食を終えていました。少し遊びました。

 

 

 

After bath, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  お風呂の後、まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment