Thursday, September 21, 2023

21st Sep. In the box 箱の中だぞ

In the box

9月21日 箱の中だぞ


 



I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

The new spot air conditioner is working well.

  新しいスポットエアコンは良く機能します。

 

 

 

Ichina was standing on her baby bed and Kaito was in the box of the spot air conditioner.

  Tina姫はベッドに立っていて、Kaitoマンはスポットエアコンの箱の中に入っていました。

 

 

 

We counted the number of morning glory flowers. 151 flowers were blooming. It was new record.

  アサガオを数えました。151個咲いていました。新記録でした。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

I harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

prepared for school.

  学校準備をしました。

 

 

 

Kaito walked to the end of our lot then

  Kaitoマンは敷地の端まで歩いて行き、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りに見送りました。

 

 

 

I played with Ichina a little then went to school.

  Tina姫と少し遊んで学校へ行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

I use my blower to inflate Kimball because the electric air pump was broken.

  電動空気入れが壊れたので、自分のブロアを使ってキンボールを膨らませます。

 

 

 

We made accessory cases with craft tape.

  クラフトテープで小物入れを作りました。

 

 

 

When I came back home, Ichina walked to me.

  家に帰った時、Tina姫が歩いてきました。

 

 

 

After dinner,

  夕食の後、

 

 

 

We played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment