Wednesday, September 27, 2023

27th Sep. New Shoes, Good Balance 新しい靴・バランスが良いぞ

New Shoes, Good Balance

9月27日 新しい靴・バランスが良いぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Since Kaito was still sleeping,

  Kaitoマンがまだ眠っていたので、

 

 

 

I counted the number of morning glory flowers alone. 164 flowers were blooming.

  1人でアサガオを数えました。164個咲いていました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

Kaito prepared for school, walked to the end of our site then

  Kaitoマンは学校準備をして、敷地の端まで歩いて、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつもの場所で見送りました。

 

 

 

Ichina saw me off at a living room.

  Tina姫はTorojiro先生を居間で見送りました。

 

 

 

After Kaito’s school, Kaito, Ichina and Tamami visited Azumino city,

  Kaitoマンの学校の後、Kaitoマン、Tina姫、Tamamiさんは安曇野市を訪れ、、

 

 

 

ate lunch at Gusto Restaurant then

  ガストで昼食を食べ、

 

 

 

ate ice cream at Harashin Supermarket.

  ハラシンでアイスを食べました。

 

 

 

Kaito got new shoes.

  Kaitoマンは新しい靴を手に入れました。

 

 

 

At P.E class, I played baseball.

  学校で野球をしました。

 

 

 

We ate dinner together today.

  今日は一緒に夕食を食べました。

 

 

 

We played until bath time.

  お風呂の時間まで遊びました。

 

 

 

Ichina stood on the frog stool. She has a good balance.

  Tina姫はカエルさんの上に立ちました。バランスが良いです!

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment