Monday, September 4, 2023

4th Sep. Anpanman Mop アンパンマンモップだぞ

Anpanman Mop

9月4日 アンパンマンモップだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes inside because it was raining.

  雨が降っていたので洗濯物を室内に干しました。

 

 

 

After I harvested vegetables,

  野菜を収穫した後、

 

 

 

I ate breakfast with Ichina, Kaito and Tamami.

  Tina姫、Kaitoマン、Tamamiさんと朝食を食べました。

 

 

 

Kaito counted wild morning glory flowers and we found 71 flowers in bloom.

  Kaitoマンは野生のアサガオを数え、71個咲いているのを見つけました。

 

 

 

Following that, Kaito and I walked to the meeting place and

  KaitoマンとTorojiro先生は集合場所まで歩いて行き、

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りの場所でKaitoマンを見送りました。

 

 

 

I saw Ichina mopping with Anpanman mop then went to school.

  Tina姫がアンパンマンモップをしているのを見て学校に行きました。

 

 

 

The equipment, working for baby Ichina, finished its role.

  赤ちゃんTina姫の為に働いていた用具は役目を終えました。

 

 

 

Ichina and Tamami went shopping to Watahan supermarket. Ichina likes this shopping cart.

  Tina姫とTamamiさんは綿半へ買い物に行きました。Tina姫は、このショッピングカートが好きです。

 

 

 

We enjoyed ball-pass relay at P.E class. It’s connected to Kimball.

  ボールパスリレーをしました。これはキンボールに繋がります。

 

 

 

After I came back home, Ichina watched Blue Thunder, freight train, with me and

  家に帰った後、Tina姫はTorojiro先生とブルーサンダー貨物列車を見て、

 

 

 

Kaito watched tablet PC.

 Kaitoマンはタブレットを見ました。

 

 

 

We ate dinner together,

 一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

 お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

 まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment