Tuesday, September 19, 2023

19th Sep. Same Face, Different Size 同じ顔・違う大きさだぞ

Same Face, Different Size

9月19日 同じ顔・違う大きさだぞ

 

 

Around 4:30 AM, I made these rings with craft tape. Next, I will make accessory case with these rings.

  早朝4時半頃、クラフトテープで輪を作りました。次はこれらの輪で小物入れを作ります。

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito were sleeping on the sofa. The size of them is different (Kaito is much bigger than Ichina).

  Tina姫とKaitoマンはソファの上で寝ていました。彼らの大きさは違っています。Kaitoマンの方がTina姫よりずっと大きいです。

 

 

 

After that, Ichina and I counted the number of morning glory flowers. 120 flowers were blooming.

  その後、Tina姫とTorojiro先生はアサガオの数を数えました。120個咲いていました。

 

 

 

We ate breakfast. Their sizes are different but they have the same face.

  朝食を食べました。彼らの大きさは違いますが、顔は同じです()

 

 

 

Following that, Kaito brushed his teeth,

  それからKaitoマンは歯を磨いて、

 

 

 

prepared for school then

  学校準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつも通りに見送りました。

 

 

 

Ichina saw me off with watching TV,

  Tina姫はテレビを見ながらTorojiro先生を見送り、

 

 

 

weeded grass at our yard with Tamami then played there.

  庭でTamamiさんと草取りをして、庭で遊びました。

 

 

 

Ichina put on chikuwa rings then ate them.

  Tina姫は竹輪の指輪をはめて、それを食べました。

 

 

 

After lunch, Ichina and Tamami went out.

  昼食後、Tina姫とTamamiさんはお出かけしました。

 

 

 

I worked hard until late.

  遅くまで働きました。

 

 

 

When I came back home, they had already finished dinner and bath.

  家に帰った時、既にみんな夕食と風呂を終えていました。

 

 

 

We played for a little while, went upstairs,

  少しだけ遊んで、上に移動して、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment