Wednesday, September 20, 2023

20th Sep. Spot Air Conditioner スポットエアコンだぞ

Spot Air Conditioner

9月20日 スポットエアコンだぞ

 

 


 

In the early morning, I transferred money for Nomugi-touge Ski Field’s season ticket.

  早朝、野麦峠スキー場シーズン券の振り込みをしました。

 

 

 

After that, I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  その後、防犯カメラ、プールを確認して、植物にみずをやって、

 

 

 

dried clothes outside, took Ichina to the 1st floor,

  洗濯物を干し、Tina姫を1階に連れて行き、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

counted the number of morning glory flowers. 127 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。127個咲いていました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

Kaito prepared for school then

  Kaitoマンは学校準備して、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りここで見送りました。

 

 

 

Ichina watched train DVD, saw me off then

  Tina姫は電車のDVDを見て、Torojiro先生を見送って、

 

 

 

cleaned the room.

  部屋を掃除しました。

 

 

 

Following that, Ichina climbed up the stepladder,

  それからTina姫は脚立に登って、

 

 

 

enjoyed gardening, went out for shopping then got the Anpanman character “Melon panna”.

  ガーデニングを楽しみ、買い物に出て、メロンパンナちゃんをゲットしました。

 

 

 

I worked as usual. I belong to students’ basketball club activity.

  いつも通り働きました。生徒たちのバスケ部に所属しています。

 

 

 

The big box was delivered.

  大きな箱が届けられました。

 

 

 

After dinner, 

  夕食後

 


 we played together until bath time.

 お風呂の時間まで遊びました。



We opened the big box. It’s “Spot Air Conditioner”

  大きな箱を開けました。スポットエアコンです!

 

 

 

We use it for our camper coming soon.

  もうすぐ来るキャンピングカーに使います。

 

 

 

Finally, we watched Maizen Sisters then went to bed.

  最後にまいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment