Monday, September 11, 2023

11th Sep. No Student 生徒なしだぞ

No Student

9月11日 生徒なしだぞ

 

 

 





I checked security cameras, swimming pools and watered plants before Ichina and Kaito woke up.

  Tina姫、Kaitoマンが起きる前に、防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

After that, I harvested vegetables then

  その後、野菜を収穫して、

 

 

 

Kaito counted the number of morning glory flowers in bloom. 73 flowers were blooming.

  Kaitoマンはアサガオを数えました。73個咲いていました。

 

 

 

Ichina was still sleeping when we were eating breakfast.

  朝食を食べている時、Tina姫はまだ眠っていました。

 

 

 

Following that, Kaito prepared for school then

  それからKaitoマンは学校準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina ate breakfast, watched Anpanman, saw me off then

  Tina姫は朝食を食べて、アンパンマンを見て、Torojiro先生を見送って、

 

 

 

went out and weeded grass with Tamami.

  外に出て、Tamamiさんと草取りをしました。

 

 

 

We had planned annual vacation today to make support plan for each student.

  生徒一人一人の支援計画を作るための計画休業でした。

 

 

 

I finished it before 1 PM then

  1時前に終えて、

 

 

 

taught teaching trainee something about his demonstration class this week.

  教育実習生に今週の研究授業について色々教えました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were watching Anpanman.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンはアンパンマンを見ていました。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched tablet PC then went to bed. We haven’t watched fart movies for a long time.

  タブレットを見て寝ました。久しぶりにおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment