Monday, September 18, 2023

18th Sep. Succeed in backwards on a horizontal bar, Season Ticket 逆上がり成功・シーズン券だぞ

Succeed in backwards on a horizontal bar, Season Ticket

9月18日 逆上がり成功・シーズン券だぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools and watered plants then

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

jogged via the statue of old guy with lion body.

  体がライオンのおっさん経由で走りました。

 

 

 

After that, I harvested vegetables

  その後、野菜を収穫して、

 

 

 

met Ichina woke up,

  起きたTina姫に会って、

 

 

 

went downstairs together,

  下に一緒に降りて、

 

 

 

counted the morning glory flowers. 123 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。123個咲いていました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

Kaito practiced horizontal bar.

  Kaitoマンは鉄棒練習をしました。

MOV_3259 2023.09.18 Practicing backwards on a horizontal bar, almost


https://youtube.com/shorts/VltWnaq9qOw

 

 

 

When I was drying clothes,

  洗濯物を干している時、

 

 

 

Kaito succeeded backwards at last. You did it!!

  Kaitoマンはついに逆上がり成功しました。おめでとう!

MOV_3261☆☆☆ 2023.09.18 Practicing backwards on a horizontal bar, At last he succeeded it


https://youtu.be/SUYA-lh7cXo

 

 

 

Following that, I washed hoses of suction pump.

  それから、吸水ポンプのホースを洗いました。

 

 

 

After lunch,

  昼食後、

 

 

 

Ichina, Kaito and Tamami went shopping but

  Tina姫、Kaitoマン、Tamamiさんは買い物に行きましたが、

 

 

 

I stayed home because I had to buy season ticket of Nomugi-touge ski fields for Kaito & I, and had to buy kids’ season ticket for Kaito. Thanks to kids’ season ticket, Kaito can ski at 12 ski fields include Happo-one, Tsugaike for US$10 (US$1=\150). Amazing ticket!!

  Torojiro先生は家に残りました。野麦峠のシーズン券をKaitoマンとTorojiro先生(親子で27,000円!野麦峠最強!)、キッズシーズン券をKaitoマンに買わなければならなかったです。キッズシーズンチケットのお陰で、Kaitoマンは12のスキー場(なんと八方と栂池を含む)を1,500円で何度でも滑れるのです。信じられないチケットです。

 

 

 

After they came back home, Kaito practiced horizontal bar again. He succeeded it easily. He got hang of it! And Ichina was hanging from a horizontal bar.

  家に帰ってからKaitoマンはまた鉄棒練習をしました。簡単に成功しました。コツをつかみました!そしてTina姫は鉄棒にぶら下がっていました。

MOV_3286 ☆☆ 2023.09.18 Practicing backwards on a horizontal bar, Kaito succeeded it easily


https://youtube.com/shorts/kDZ8A-Q6LJI

MOV_3288 ☆☆ 2023.09.18 Practicing backwards on a horizontal bar, Kaito succeeded it easily


https://youtu.be/Cd8cIyR4uqQ

https://youtube.com/shorts/Jxk8ObHZSzk

 

 

 

Ichina and I watched passing freight train “Blue Thunder”,

  Tina姫とTorojiro先生は通過する貨物列車ブルーサンダーを見て、

 

 

 

we ate dinner,

  夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time,

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment