Saturday, September 2, 2023

2nd Sep. Ichina's Birthday Party Tina姫の誕生日会だぞ

Ichina's Birthday Party

9月2日 Tina姫の誕生日会だぞ

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

dried clothes outside then

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

jogged via the lake Midoriko and Osakada pond.

  みどり湖、小坂田池経由で走りました。

 

 

 

When I was harvesting vegetables, I watched the frog grabbing a net.

  野菜を収穫している時、網を掴んでいるカエルを見ました。

 

 

 

I cut grass especially around our farm.

  畑付近を重点的に草刈りしました。

 

 

 

Ichina and Kaito played at a living room,

  Tina姫とKaitoマンは居間で遊んで、

 

 

 

ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

 

counted wild morning glory flowers. There were 37 flowers in bloom.

  野生のアサガオを数えました。37個咲いていました。

 

 

 

We played in the rooms then

  室内で遊んで、

 

 

 

Ichina and I enjoyed Water World around 11:30 AM.

  Tina姫とTorojiro先生は11時半頃ウォーターワールドを楽しみました。

 

 

 

Ichina wore ladybug swimsuit.

  Tina姫はテントウムシの水着でした。

 

 

 

Maybe because Kaito was not coming, Ichina was not so active today. Anyway, we enjoyed it.

  多分Kaitoマン兄さんが来なかったからか、今日Tina姫はそれほど活動的ではありませんでした。とにかく楽しみました。

 

 

 

After lunch,

  昼食の後、

 

 

 

we shopped at LAKE WALK, Ichiyama Mart, Second Street then

  レイクウォーク、いちやまマート、セカンドストリートで買い物をして、

 

 

 

visited Cannery Row at 4:50 PM.

  4時50分にキャナリーロウを訪れました。

 

 

 

We met up with grandparents and Ichina received birthday presents at the parking.

  じいじばあばに会って、Tina姫は駐車場で誕生日プレゼントをもらいました。

 

 

 

Happy Birthday EVE Ichina~!.

  Tina姫バースデーイブおめでとう!

 

 

 

Ichina can eat by herself.

  Tina姫は自分で食べられます。

 

 

 

Kaito can serve food (ice cream) by himself.

  Kaitoマンは自分でアイスなど食べ物を盛りつけられます。

 

 

 

We had a very good time there.

  とても楽しい時間を過ごしました。

 

 

 

Since we ate too much, we took a bath then went to bed immediately.

  食べすぎたので、お風呂に入ってすぐに寝ました。

No comments:

Post a Comment