Wednesday, September 13, 2023

13th Sep. Heavy Baggage 重たい手荷物だぞ

Heavy Baggage

9月13日 重たい手荷物だぞ

 

 




I checked security cameras, swimming pools and watered plants in the early morning.

  早朝防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully,

  Tina姫はすやすやと眠っていて、

 

 

 

Kaito woke up then counted the morning glory flowers. 99 flowers were blooming.

  Kaitoマンは起きてアサガオを数えました。99個咲いていました。

 

 

 

After that, I dried clothes outside and

  その後、洗濯物を外に干して、

 

 

 

we ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Kaito prepared for school then walked to the meeting place because his baggage was heavy today.

  Kaitoマンは学校準備をして集合場所まで歩いて行きました。今日の荷物は重たいからです。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りに見送りました。

 

 

 

On the way back, I found another morning glory flower at our yard.

  帰りに家の庭にもう1つアサガオの花を見つけました。

 

 

 

Ichina watched Anpanman, saw me off then

  Tina姫はアンパンマンを見て、Torojiro先生を見送って、

 

 

 

went shopping with Tamami.

  Tamamiさんと買い物に出かけました。

 

 

 

We had a demonstration class today. The teaching trainee did very well.

  研究授業がありました。教育実習生はたいへんよくできました。

 

 

 

I managed to came back home by the time they left living room and took a bath.

  何とか、皆が居間からいなくなって、お風呂に入るまでに家に帰ってきました。

 

 

 

We played together until bath time.

  お風呂の時間まで遊びました。

 

 

 

We watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment