Thursday, September 28, 2023

28th Sep. Waterproof Spray, Bread 防水スプレー・パンだぞ

Waterproof Spray, Bread

9月28日 防水スプレー・パンだぞ

 

 


I sprayed Kaito’s new shoes with waterproofing spray at 4 AM.

  早朝4時、防水スプレーをKaitoマンの新しい靴にかけました。

 


 

 

It was raining lightly so I dried clothes inside.

  小雨が降っていたので、室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools and watered plants,

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

counted the number of morning flowers. 125 flowers were blooming.

  アサガオを数えました。125個咲いていました。

 

 

 

Kaito woke up and ate breakfast. Ichina was still sleeping.

  Kaitoマンは起きて朝食を食べ、Tina姫はまだ眠っていました。

 

 

 

They are celebrating Kaito’s school’s 150th anniversary of founding. Kaito drew his favorite place of his school.

  Kaitoマンの学校は創立150周年を迎えます。お気に入りの場所を描きました。

 

 

 

Ichina woke up then watched passing limited express Azusa with me at a balcony.

  Tina姫は起きて、Torojiro先生とバルコニーで通過する特急あずさを見ました。

 

 

 

She was spoiled child this morning.

  今朝は甘えん坊でした。

 

 

 

Kaito walked to the meeting place because it was raining.

  Kaitoマンは雨が降っていたので、集合場所まで歩いていきました。 

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りに見送りました。

 

 

 

Ichina and Tamami went out for lunch with grandmother. They like bread.

  Tina姫とTamamiさんはばあばとランチに出かけました。パン好きです。

 

 

 

At school, we removed the big honey comb.

  学校でデカい蜂の巣を取り除きました。

 

 

 

I made accessory case with students.

  生徒と小物入れを作りました。

 

 

 

I had a school bus duty today.

  今日はスクールバス当番でした。

 

 

 

At the meeting, we decided the team of off-campus activities courses.

  会議で校外学習コースのメンバーを決めました。

 

 

 

When I came back home, Ichina and Kaito were brushing their teeth.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンは歯を磨いていました。

 

 

 

we played until bath time and

  お風呂の時間まで遊んで、

 

 

 

played after bath time,

  お風呂の後も遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment