Monday, September 25, 2023

25th Sep. Press the button ボタンを押すぞ

Press the button

9月25日 ボタンを押すぞ

 

 

I dried clothes outside,

  外に洗濯物を干して、



checked security cameras, swimming pools and watered plants then harvested vegetables.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやって、野菜を収穫しました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食後、

 

 

 

we counted the morning glory flowers. 211 flowers were blooming. Record updated.

  アサガオを数えました。211個咲いていました。記録更新!!

 

 

 

Kaito walked to the end of our site then

  Kaitoマンは敷地の端まで歩いて行き、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りに見送りました。

 

 

 

Ichina woke up when I left for school.

  Tina姫はTorojiro先生が学校に行く時に起きました。

 

 

 

We enjoyed baseball game at P.E class.

  体育で野球を楽しみました。

 

 

 

In the afternoon, I made accessory case with students.

  午後は生徒と小物入れを作りました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was watching Anpanman and Kaito was watching Asian Games.

  家に帰った時、Tina姫はアンパンマンを見ていて、Kaitoマンはアジア大会を見ていました。

 

 

 

We ate dinner,

  夕食を食べ、

 

 

 

played until bath time. Ichina tried to change the channel of TV. No matter how much she presses the button, the channel doesn’t change because it’s not a remote but an Anpanman toy.

  お風呂の時間まで遊びました。Tina姫はテレビのチャンネルを変えようとしました。どれだけボタンを押してもチャンネルは変わりません。それはリモコンではなくアンパンマンのおもちゃだからです()

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment