Friday, April 1, 2022

1st Apr. Smiling Face 笑顔だぞ

Smiling Face

日 笑顔だぞ

 

 



We had slight snowfall last night.

  昨夜少しの雪が積もりました。

 

 

 

While I was drying clothes,

  洗濯物を干している時、

 

 

 

Ichina was watching tablet PC with smiling.

  Tina姫は微笑みながらKaitoマンとタブレットを見ていました。

 

 

 

I rescued plants from snow. I removed the tarp lately because I thought it would not snow this season.

  植物を雪から救出しました。もう今シーズンは雪が降らないと思ったので最近防水シートを取り除いてしまいました。

 

 

 

We had a lot of online meetings.

  たくさんオンライン会議がありました。

 

 

 

Todays lunch. About 30 teachers were transfered. I stayed in high-school section and take charge of the chief of the 1st grade.

  今日の昼食。約30名の先生が異動になりました。Torojiro先生は高等部に留まり1年の学年主任のようです。

 

 

 

Although Kaito has not started new nursery school year, he has become the eldest class since today. Ichina and Kaito are always smiling.

  Kaitoマンはまだ保育園が始まっていませんが、今日から年長さんになりました。Tina姫とKaitoマンはいつも笑っています。

No comments:

Post a Comment