Wednesday, April 13, 2022

13th Apr. Aim of our classroom 学級目標だぞ

Aim of our classroom

13日 学級目標だぞ

 

 

 

 

I dried clothes while Ichina was sleeping and Kaito was watching tablet PC.

  Tina姫が眠っていて、Kaitoマンがタブレットを見ている間に洗濯物を干しました。

 

 

 

I saw the beautiful cherry grove from my room.

  部屋からキレイな桜の森が見えました。

 

 

 

Here is a dumping ground and we can see this collaboration, the Northern Alps, cherry blossoms and rape blossoms.

  ゴミ捨て場です。北アルプス・桜・菜の花のコラボが見られます。

 

 

 

Cherry blossoms along my route are at their best.

  通勤経路の桜は満開です。

 

 

 

After I left home, Kaito ate breakfast then went to nursery school. He likes a pedometer very much.

  Torojiro先生が家を出てからKaitoマンは朝食を食べ、保育園に行きました。Kaitoマンは万歩計が大好きです。

 

 

 

 

We rubbed out blackboard art then

  黒板アートを消して、

 

 

 

decided on the aim of our classroom.

  学級目標を決めました。

 

 

 

By the time she went to bed, I played together with Ichina.

  Tina姫が眠るまで一緒に遊びました。

No comments:

Post a Comment