Monday, April 25, 2022

25th Apr. High-Five ハイタッチだぞ

High-Five

25日 ハイタッチだぞ

 

 

 

I dried clothes outside in the early morning.

  早朝洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Ichina will start crawling soon.

  Tina姫はもうすぐハイハイを始めます。

 

 

 

After breakfast, Kaito played together with Ichina.

  朝食後、KaitoマンはTina姫と遊びました。

 

 

 

Kaito used a timer and pedometer at the same time.

  Kaitoマンはタイマーと歩数計を同時に使いました。

 

 

 

After high-five, he went to nursery school.

  ハイタッチをして保育園に行きました。

 

 

 

My led my students to gardening class.

  園芸班に引率しました。

 

 

 

We participated in welcome party of 1st grade students.

  1年生を迎える会に参加しました。

 

 

 

We played together until bath time.

  お風呂の時間まで遊びました。

No comments:

Post a Comment