Thursday, April 7, 2022

7th Apr. Entrance Ceremony 入学式だぞ

Entrance Ceremony

日 入学式だぞ

 

 


I dried clothes while my children were lying on their beds.

  Tina姫とKaitoマンがベッドでゴロゴロしている間に洗濯物を干しました。

 

 

 

After I left home,

  Torojiro先生が家を出てから、

 

 

 

Kaito went to nursery school.

  Kaitoマンは保育園に行きました。

 

 

 

We had an entrance ceremony today. The teachers who are in charge of 1st grade students were super busy so I couldnt take photos. Anyway we have started new school year.

  入学式でした。1年生担任はすごく忙しかったので写真を何も撮れませんでした。とにかく新年度がスタートしました。

No comments:

Post a Comment