Saturday, April 9, 2022

9th Apr. Bush Warbler, 300 points, Gravel ウグイス・300点・砂利だぞ

Bush Warbler, 300 points, Gravel

日 ウグイス・300点・砂利だぞ

 

 

 

 


 

I jogged in the morning. The skunk cabbages are at their best now.

  朝走りました。水芭蕉が見頃です。

 

 

 

Although they restored the bridge at last,

  ついにこの橋を修復しましたが、

 

 

 

They havent restored this road yet.

  この道はまだ直していません。

 

 

 

On the way back, I saw these beautiful snow mountains then

  帰りにキレイな雪山を見て、

 

 

 

listened bush warblers singing.

  ウグイスのさえずりを聴きました。

20220409_071733 Bush Warbler


https://youtu.be/ZyUN5wFJ5hU

 

 

 

I carried gravel last night.

  昨夜、砂利を運びました。

 

 

 

After I dried clothes outside,

  外に洗濯物を干してから

 

 

 

I found that all 4 televisions got more than 300 points at the game of scissors-paper-rock.

  4台全てのテレビがめざましじゃんけんで300点超えだと分かりました。なかなかレアです。

 

 

 

Ichina was eating baby food and Kaito was helping her.

  Tina姫は赤ちゃん飯を食べていて、Kaitoマンはお手伝いしていました。

 

 

 

I changed the broken part of the security camera to the new one.

  防犯カメラの壊れたパーツを新しいものに替えました。

 

 

 

Around 10:30, we carried soil by light truck 3 times.

  10時半頃、土を軽トラで3回運びました。

 

 


After lunch,

  昼食後、

 

 

we carried another soil for our farm,

  もう1杯の土を畑の為に運び、

 

 

 

carried gravel one more time then moved to my school.

  もう1度砂利を運び、学校に移動しました。

 

 

 

Kaito played with these playground equipments then

  校庭遊具で遊んで、

 

 

 

played mallet golf near my school.

  学校近くでマレットゴルフをしました。

 

 

 

Ichina always plays with a remote control until she is ready for bath.

  Tina姫はお風呂の準備ができるまでいつもリモコンで遊びます。

No comments:

Post a Comment