Friday, April 15, 2022

15th Apr. In the Box 箱の中だぞ

In the Box

15日 箱の中だぞ

 

 


I dried clothes inside because it was raining heavily.

  雨が激しく降っていたので、室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

And what was even worse, there is a leak in the Japanese-style room next to the entrance. The seller, a real estate agent, is supposed to repair it.

  さらに、玄関横の和室が雨漏りしています。不動産屋から購入して2年以内なので契約不適合なんちゃらという法律で売り主負担で直してもらえます。2年以内で全て直してもらいましょう(笑)

 

 

 

Lately, Ichina is already up when I leave for school.

  最近Tina姫はTorojiro先生が学校に行く時、起きています。

 

 

 

Since this April, Kaito gets up around 7 AM then has breakfast around 7:30 then goes to nursery school.

  今年度4月からKaitoマンは7時頃に起きて7時半頃朝食を食べて、保育園に行きます。

 

 

 

Cherry blossoms are beautiful as well today.

  桜は今日もキレイです。

 

 

 

We played squatball at school.

  学校でスカットボールをしました。

 

 

 

We received gifts from Osaka.

  大阪から荷物が届きました。

 

 

 

Ichina and Kaito played together in the box.

  Tina姫とKaitoマンは箱の中で一緒に遊びました。

No comments:

Post a Comment